POKYNY PRO ODESLÁNÍ

K osobnímu předání v našem ateliéru nabízíme i možnost k nám Vaši obuv, kabelky nebo doplňky odeslat.
Postupujte podle následujících pokynů.

Předměty bezpečně zabalte do papíru nebo bublinkové fólie, vložte do přiměřeně velké pevné krabice a bezpečně utěsněte páskou. Pro bezpečnost vašich položek dodržujte naše pokyny:

  1. Neposílejte prosím prachové sáčky nebo značkové krabice.
  2. Pokud se zdá, že pouze jedna bota z páru potřebuje opravu, pošlete prosím obě boty.
  3. Znovu zkontrolujte, zda jsou všechny zasílané tašky zcela prázdné.
  4. Ujistěte se, že předměty světlé barvy (zejména látkové, lakované nebo semišové) se nedotýkají ničeho tmavší barvy.
  5. Do balíčku nepřidávejte žádné kontaktní údaje a další informace, vše vyplňte elektronicky. Pokračujte dalším pokynem.

Prosíme o vyplnění formuláře, ve kterém nám sdělíte, Vaše kontaktní údaje, popíšete jaké předměty k nám posíláte, co s nimi potřebujete udělat a vyberete preferovaného dopravce zpět. Tento formulář přiřadíme k Vaší odeslané zásilce automaticky podle jména, obsahu a dalších.

Předání dopravce

Kontaktní údaje

Pro podnikatele a společnosti. Doporučujeme doplnit i IČ, DIČ.
Na tento email Vám přijde potvrzení, že jsme zakázku přijali od dopravce, a následně po dokončení služeb i doklad.

Výběr služeb

Výběr dopravce zpět

Cena zpět je účtována dle tarifu dopravce, je již započtena v konečném dokladu.
zaškrtnutím souhlasíte s "Obchodní podmínky, GDPR, Reklamační řád, cenou služeb''
Více informací a podmínky naleznete na našich webových stránkách dole v patičce.

ADRESA PRO ODESLÁNÍ

Vito Shoe Care
Maiselova 41 / 21
Praha 1, 110 00
Czechia

+420 776 490 637

PŘÍJEM POTVRZENÍ

Když vaše zboží dorazí do našeho ateliéru, zašleme vám potvrzení o přijetí, abyste věděli, že dorazilo v pořádku. Potvrzení dorazí na email.

Vaše položky pak projdou procesem fyzického posouzení, kde uvedeme do souladu to, o co jste nás požádali, a co si myslíme, že je potřeba. V e-mailu můžete přijmout, dotazovat se nebo odmítnout jakoukoli část nabídky.

POJIŠTĚNÍ

Společnost Vito Shoe Care nezodpovídá za žádné balíčky, které se mohou ztratit nebo poškodit během přepravy.

Uzavřete si nezbytné pojištění na jakékoli cenné položky vysoké hodnoty, které jste se rozhodli k nám odeslat, tím mohou vzniknou dodatečné náklady.

DOPRAVCE

Zboží k nám můžete odesílat kterýmkoliv dopravcem, dle vašeho výběru (např. Česká pošta, PPL, DPD, GLS, iDoDo, Liftago, Messenger).
Zásilkovnu neakceptujeme.

Odesílat zboží můžete k jakéhokoliv státu na světě.

Dodatečné informace

Dopravu zboží k nám a zpět hradí klient. Doprava zpět je započtena v konečném dokladu (cena podle vybraného dopravce).

Platba probíhá na náš bankovní účet až po dokončení všech služeb.
Doklad Vám zašleme na Vaši emailovou adresu.

Doba dodání zpět k Vám je odhadem 2 až 4 týdny (záleží na vytížení pobočky, vybraných službách a počtu zaslaného zboží).

Odesílejte věci dopravcem maximálně do 5 pracovních dní od vyplnění formuláře. Poté mažeme Vaše údaje k nepřijatým věcem.

Virtuální konzultace

S potěšením nyní poskytujeme bezplatné virtuální konzultace s našimi specialisty na opravy prostřednictvím videochatu. Již se nemusíte bát, že k nám odešlete něco, s čím nepůjde nic dělat. Ušetříme Vám čas a cenu dopravy.

Přes videochat nám ukážete vše, co si budete přát k nám odeslat. Vše si pečlivě nastudujeme a rovnou Vám uděláme i cenovou nabídku.

Kontaktujte nás a společně se domluvíme na termínu videohovoru.

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám a zeptejte se.

INFO@VITOSHOECARE.CZ