Courier services
For personal delivery in our studio , we also offer the possibility to send your shoes, handbags or accessories to or from us.
Please fill out the form below and inform us in four points about everything we need to smoothly process your shipment you are about to send us.
Poslední kroky po vyplnění formuláře...
ADDRESS FOR SENDING THE PARCEL
Vito Shoe Care
Maiselova 41 / 21
110 00 Prague 1
Czechia
Contact details: +420 776 490 637 | info@vitoshoecare.cz
CHOOSE YOUR CARRIER
You can send the goods to our address using any carrier of your choice.
například: PPL, DPD, GLS, Česká pošta, Toptrans, Liftago, Messenger.
Packeta only to our address.
If you choose delivery by courier, please ensure that delivery is scheduled to arrive at our address during our business hours.
Shipping is possible from any country in the world.
Important information
Wrap the goods securely in paper or bubble wrap, place in a reasonably sized sturdy box and seal securely with adhesive tape. Please follow our instructions for the safety of your items:
- Neposílejte prosím značkové prachové sáčky nebo značkové krabice.
- If only one shoe of a pair seems to need repair, please send both shoes.
- U tašek zkontrolujte, zda jsou všechny kapsy zcela prázdné.
- Make sure that light-coloured items (especially fabric, painted or suede) do not touch anything of a darker colour.
- Do balíčku nepřidávejte žádné kontaktní údaje a další informace, vše jste již udělali elektronicky vyplněním formuláře. Pokud nám odešlete balík bez vyplnění elektronického formuláře, balík z naší strany nebude převzat.
- Když Vaše zboží dorazí do našeho ateliéru, zašleme Vám potvrzení o přijetí, abyste věděli, že dorazilo v pořádku. Potvrzení dorazí na e-mail, který jste uvedený ve formuláři.
- Pokud jste potvrzení neobdrželi ani 5 dní po odeslání zásilky, neprodleně nás kontaktujte.
- Obsah zásilky pak projde procesem fyzického posouzení, kde uvedeme do souladu to, o co jste nás požádali, a co si myslíme, že je potřeba. V e-mailu můžete přijmout, dotazovat se nebo odmítnout jakoukoli část nabídky.
- Vito Shoe Care nezodpovídá za žádné položky a/nebo maloobchodní produkty poškozené nebo ztracené během přepravy.
- Při odeslání k nám si uzavřete nezbytné pojištění na jakékoli cenné položky vysoké hodnoty, které jste se rozhodli k nám odeslat – tím mohou vzniknou dodatečné náklady.
- Pokud jste při zpětném doručení obdrželi objednávku poškozenou, kontaktujte prosím přepravce zásilky a podejte reklamaci. Před podáním reklamace si prosím uschovejte všechny obalové materiály a poškozené zboží.
- Při zpětném odesílání k Vám jsou všechny zásilky pojištěné z naší strany.
- Dopravu zboží k nám a zpět hradí klient. Doprava zpět k Vám je započtena v konečném dokladu. Cena dle ceníku vybrané kurýrní služby.
- Veškeré námi provedené služby musí být před odesláním uhrazeny, aby mohla být zásilka odeslána.
- Platba probíhá na náš bankovní účet. Doklad Vám zašleme na Váš e-mail.
- Dodací doba zpět k Vám může trvat u každé zakázky jinak dlouho. Záleží na několika faktorech: počet poslaných položek, náročnost prací nebo aktuální vytíženost ateliéru.
- Doba dodání se pohybuje v rozmezí 2-4 týdnů.
- Na přibližný termín vyhotovení zakázky se u nás můžete kdykoliv kontaktovat.
- Potřeba také počítat s doručovací dobou zpět k Vám, ta záleží na každé kurýrní službě. Průměrně 1-2 pracovní dny. Do zahraničí i déle.
Virtual consultation
We provide free virtual consultations with our cleaning and repair specialists. You no longer have to worry about sending something to us that can't be fixed. We will save you time and shipping costs.
Via video chat or with photos you will show us everything you wish to send to us. We will study everything carefully and give you a quotation straight away.
Contact us and together we will discuss further.