„Desatero přikázání“ Vito Shoe Care
- Nepřijímat zničené věci, které se poničili nevhodným zacházením jiné firmy či osoby, která věc vlastní. Nebo věci falešné – neoriginální.
- Při určování finálních cen zákazníkovi dodržovat platné ceny uvedené zde na webových stránkách nebo cenu ústně sdělenou, ceny záměrně nepozměňovat za účelem vyšších zisků
- Nenavyšovat záměrně ceny osobám, které předávají dražší značkovou věc nebo vypadají zámožně/majetně
- Ke každému zákazníkovi přistupovat vstřícně, slušně, zdvořile a maximálně profesionálně
- Pokud by se zákazníkovi cenově nevyplatilo předanou věc opravovat, čistit atp. informujte ho o té skutečnosti a doporučte případnou alternativu. Tím se myslí například, pokud je věc již značně poškozena tak, že s ní nepůjde v ceně věci nic pořádně udělat
- Pokud není zákazník s něčím spokojen, vyslyšte ho a snažte se mu maximálně vyhovět jeho přáním a požadavkům. Pokud to i přesto nepůjde informujte ho o situaci s důkladným vysvětlením, kterým se případné vzniklé problém objasní
- Online komunikace se zákazníkem po e-mailu nebo sociálních sítích, proběhne vždy s odpovědí. Nenechte zákazníka bez odpovědi.
- Případné zvýšení cen nebo změnu služeb již v průběhu vykonávání služeb konzultujte vždy se zákazníkem, ještě před tím, než bude věc podstoupena opravě nebo čištění
- Všechny nabízené služby (např. čištění nebo opravy) proběhnou vždy v maximální možné kvalitě, kterou lze provést a věc dovolí
- Veškeré informace uvedené na pobočce a na webových stránkách jsou pravdivé a nikterak odtržené od reality nebo založené na lži
Vito Visentini – zakladatel Vito Shoe Care
Tyto pravidla jsou pro naši firmu velice důležitá, dbáme na jejich řádné dodržování. Proto nastavujeme určité standarty, které můžete v rámci možností očekávat od našeho personálu.
Pokud se domníváte, že jsme porušili některé z uvedených pravidel. Budeme rádi, když nás kontaktujete.