„Desatero přikázání“ Vito Shoe Care

  1. Nepřijímat zničené věci, které se poničili nevhodným zacházením jiné firmy či osoby, která věc vlastní. Nebo věci falešné – neoriginální.
  2. Při určování finálních cen zákazníkovi dodržovat platné ceny uvedené zde na webových stránkách nebo cenu ústně sdělenou, ceny záměrně nepozměňovat za účelem vyšších zisků
  3. Nenavyšovat záměrně ceny osobám, které předávají dražší značkovou věc nebo vypadají zámožně/majetně
  4. Ke každému zákazníkovi přistupovat vstřícně, slušně, zdvořile a maximálně profesionálně
  5. Pokud by se zákazníkovi cenově nevyplatilo předanou věc opravovat, čistit atp. informujte ho o té skutečnosti a doporučte případnou alternativu. Tím se myslí například, pokud je věc již značně poškozena tak, že s ní nepůjde v ceně věci nic pořádně udělat
  6. Pokud není zákazník s něčím spokojen, vyslyšte ho a snažte se mu maximálně vyhovět jeho přáním a požadavkům. Pokud to i přesto nepůjde informujte ho o situaci s důkladným vysvětlením, kterým se případné vzniklé problém objasní
  7. Online komunikace se zákazníkem po e-mailu nebo sociálních sítích, proběhne vždy s odpovědí. Nenechte zákazníka bez odpovědi.
  8. Případné zvýšení cen nebo změnu služeb již v průběhu vykonávání služeb konzultujte vždy se zákazníkem, ještě před tím, než bude věc podstoupena opravě nebo čištění
  9. Všechny nabízené služby (např. čištění nebo opravy) proběhnou vždy v maximální možné kvalitě, kterou lze provést a věc dovolí
  10. Veškeré informace uvedené na pobočce a na webových stránkách jsou pravdivé a nikterak odtržené od reality nebo založené na lži

Vito Visentini – zakladatel Vito Shoe Care

Tyto pravidla jsou pro naši firmu velice důležitá, dbáme na jejich řádné dodržování. Proto nastavujeme určité standarty, které můžete v rámci možností očekávat od našeho personálu.

Pokud se domníváte, že jsme porušili některé z uvedených pravidel. Budeme rádi, když nás kontaktujete.