Chtěli by jste využít naše služby, ale nenacházíte se ve městech kde máme pobočky nebo nemáte příliš času k nám přijít osobně? Nevadí.

Boty, kabelky, peněženky, atd., o které se potřebujete postarat můžete odesílat k nám jakýmkoliv dopravcem například: Českou poštou, PPL, DPD, GLS, iDoDo a další dle Vašeho vlastního výběru, který Vám bude nejvíce vyhovovat.

Odesílat můžete z jakýchkoliv měst a států.

Jak odeslat?

  • odešlete věci které budou potřebovat naše služby, k nám na pobočku (adresa níže)
  • zabalte je tak, jak Vám to bude vyhovovat (do krabice, folie, tašky..)
  • na papír k zásilce nám uveďte jaké služby si pro Vaši obuv, kabelku atd. přejete a kontakt na Vás. Email, telefonní číslo a adresu zpět (zde stáhnete náš formulář)
  • po doručení na naši pobočku podstoupíme čistící programy, opravy a ostatní služby, které si přejete
  • po dokončení vybraných služeb se Vám ozveme a hotovou zakázku odešleme zpět na vámi zvolenou adresu

Adresa pro doručení

Vito Shoe Care
Opatovická 9
Praha 1, 110 00

+420 776 490 637

Důležité informace

  • Dopravu k nám a zpět hradí zákazník *
  • Platba až po dokončení služeb, platba pouze převodem na účet / faktura
  • Doklad o zaplacení zasíláme na e-mail a potvrzení v zásilce
    (*ceny dopravy zpět účtujeme podle sazeb zvoleného dopravce + balné)
  • Doba trvání: 5 – 10 pracovních dní (doručování k nám, provedení služeb, doručování zpět k Vám) – záleží na vytížení pobočky, velikosti zakázky, atd.