Chtěli by jste využít naše služby, ale nenacházíte se ve městech kde máme pobočky nebo nemáte příliš času k nám přijít osobně? Nevadí.
Boty, o které se potřebujete postarat můžete odesílat k nám jakýmkoliv dopravcem například: Českou poštou, PPL, DPD, GLS, iDoDo a další dle Vašeho výběru, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
Ukončení přijímání a odesílání přes Zásilkovnu!
Z důvodu ztráty více jak 5 balíčků za krátkou dobu (bez kompenzace, adekvátní komunikace a reklamace), jsme se rozhodli ukončit spolupráci se Zásilkovnou. Již jejich služby nebudeme nadále využívat ani akceptovat příjem.
Jak odeslat?
- odešlete boty, které budou potřebovat naše profesionální služby, k nám (adresa níže)
- zabalte je tak, jak Vám to bude vyhovovat
- na papír k zásilce nám uveďte jaké služby si pro Vaši obuv přejete a kontakt na Vás. Email, telefonní číslo a adresu zpět (zde stáhnete náš formulář)
- po doručení na naši dílnu boty podstoupí čistící programy a ostatní služby, které si vyberete
- po dokončení vybraných služeb Vám opět boty odešleme zpět na vámi zvolenou adresu
Odesílat můžete z jakýchkoliv měst a států.
Adresa pro doručení 
Vito Shoe Care
Opatovická 9
Praha 1, 110 00
+420 776 490 637
Důležité informace 
- Dopravu k nám a zpět hradí zákazník *
- Platba až po dokončení služeb, platba pouze převodem na účet / faktura
- Doklad o zaplacení zasíláme společně s botami a na e-mail
(*ceny dopravy zpět účtujeme podle sazeb zvoleného dopravce) - Doba trvání – 7 pracovních dní (doručování k nám, provedení služeb, doručování zpět k Vám)