Chtěli by jste využít naše služby, ale nenacházíte se ve městech kde máme pobočky nebo nemáte příliš času k nám přijít osobně? Nevadí.
Boty, o které se potřebujete postarat můžete odesílat k nám jakýmkoliv dopravcem například: Českou poštou, PPL, DPD, GLS, iDoDo a další dle Vašeho výběru, který Vám bude nejvíce vyhovovat.

Ukončení přijímání a odesílání přes Zásilkovnu!
Z důvodu ztráty více jak 5 balíčků za krátkou dobu (bez kompenzace, adekvátní komunikace a reklamace), jsme se rozhodli ukončit spolupráci se Zásilkovnou. Již jejich služby nebudeme nadále využívat ani akceptovat příjem.

Jak odeslat?

  • odešlete boty, které budou potřebovat naše profesionální služby, k nám (adresa níže)
  • zabalte je tak, jak Vám to bude vyhovovat
  • na papír k zásilce nám uveďte jaké služby si pro Vaši obuv přejete a kontakt na Vás. Email, telefonní číslo a adresu zpět (zde stáhnete náš formulář)
  • po doručení na naši dílnu boty podstoupí čistící programy a ostatní služby, které si vyberete
  • po dokončení vybraných služeb Vám opět boty odešleme zpět na vámi zvolenou adresu

Odesílat můžete z jakýchkoliv měst a států.

Adresa pro doručení

Vito Shoe Care
Opatovická 9
Praha 1, 110 00

+420 776 490 637

Důležité informace

  • Dopravu k nám a zpět hradí zákazník *
  • Platba až po dokončení služeb, platba pouze převodem na účet / faktura
  • Doklad o zaplacení zasíláme společně s botami a na e-mail
    (*ceny dopravy zpět účtujeme podle sazeb zvoleného dopravce)
  • Doba trvání – 7 pracovních dní (doručování k nám, provedení služeb, doručování zpět k Vám)