Kurýrní služby

K osobnímu předání v našem ateliéru nabízíme také možnost odeslat k nám nebo od nás Vaši obuv, kabelky nebo doplňky.

Prosím, vyplňte níže uvedený formulář a informujte nás ve čtyřech bodech o všem, co potřebujeme k bezproblémovému zpracování Vaší zásilky, kterou nám chystáte odeslat.

Kurýrní služby
  • KONTAKTNÍ ÚDAJE
  • DORUČENÍ ZPĚT
  • POPIŠTĚ POŽADAVKY
    • DOKUMENTACE ZBOŽÍ

    1. VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE

    Pro podnikatele a společnosti – můžete k názvu přidat IČO.
    Na tento email Vám přijde potvrzení, že jsme zakázku přijali od dopravce, a následně po dokončení služeb i doklad k zaplacení služeb.

    ADRESA PRO ODESLÁNÍ ZÁSILKY

    Vito Shoe Care
    Maiselova 41 / 21
    110 00 Praha 1
    Česká republika

    Kontaktní údaje: +420 776 490 637 | info@vitoshoecare.cz

    VYBERTE SI DOPRAVCE

    Zboží můžete poslat na naši adresu pomocí libovolného dopravce dle vašeho výběru.

    například: PPL, DPD, GLS, Česká pošta, Toptrans, Liftago, Messenger.
    Zásilkovna pouze na naši adresu.

    Pokud si vyberete doručení kurýrem, prosíme zajistěte, aby doručení bylo naplánováno tak, aby zásilka dorazila na naši adresu během našich provozních hodin.

    Odesílání zboží je možné z jakéhokoli státu na světě.

    Důležité informace

    Zboží bezpečně zabalte do papíru nebo bublinkové fólie, vložte do přiměřeně velké pevné krabice a bezpečně zalepte lepicí páskou. Pro bezpečnost Vašich položek dodržujte naše pokyny:

    • Neposílejte prosím značkové prachové sáčky nebo značkové krabice.
    • Pokud se zdá, že pouze jedna bota z páru potřebuje opravu, pošlete prosím obě boty.
    • U tašek zkontrolujte, zda jsou všechny kapsy zcela prázdné.
    • Ujistěte se, že předměty světlé barvy (zejména látkové, lakované nebo semišové) se nedotýkají ničeho tmavší barvy.
    • Do balíčku nepřidávejte žádné kontaktní údaje a další informace, vše jste již udělali elektronicky vyplněním formuláře. Pokud nám odešlete balík bez vyplnění elektronického formuláře, balík z naší strany nebude převzat.

    • Když Vaše zboží dorazí do našeho ateliéru, zašleme Vám potvrzení o přijetí, abyste věděli, že dorazilo v pořádku. Potvrzení dorazí na e-mail, který jste uvedený ve formuláři.
    • Pokud jste potvrzení neobdrželi ani 5 dní po odeslání zásilky, neprodleně nás kontaktujte.
    • Obsah zásilky pak projde procesem fyzického posouzení, kde uvedeme do souladu to, o co jste nás požádali, a co si myslíme, že je potřeba. V e-mailu můžete přijmout, dotazovat se nebo odmítnout jakoukoli část nabídky.

    • Vito Shoe Care nezodpovídá za žádné položky a/nebo maloobchodní produkty poškozené nebo ztracené během přepravy.
    • Při odeslání k nám si uzavřete nezbytné pojištění na jakékoli cenné položky vysoké hodnoty, které jste se rozhodli k nám odeslat – tím mohou vzniknou dodatečné náklady.
    • Pokud jste při zpětném doručení obdrželi objednávku poškozenou, kontaktujte prosím přepravce zásilky a podejte reklamaci. Před podáním reklamace si prosím uschovejte všechny obalové materiály a poškozené zboží.
    • Při zpětném odesílání k Vám jsou všechny zásilky pojištěné z naší strany.

    • Dopravu zboží k nám a zpět hradí klient. Doprava zpět k Vám je započtena v konečném dokladu. Cena dle ceníku vybrané kurýrní služby.
    • Veškeré námi provedené služby musí být před odesláním uhrazeny, aby mohla být zásilka odeslána.
    • Platba probíhá na náš bankovní účet. Doklad Vám zašleme na Váš e-mail.

    • Dodací doba zpět k Vám může trvat u každé zakázky jinak dlouho. Záleží na několika faktorech: počet poslaných položek, náročnost prací nebo aktuální vytíženost ateliéru.
    • Doba dodání se pohybuje v rozmezí 2-4 týdnů.
    • Na přibližný termín vyhotovení zakázky se u nás můžete kdykoliv kontaktovat.
    • Potřeba také počítat s doručovací dobou zpět k Vám, ta záleží na každé kurýrní službě. Průměrně 1-2 pracovní dny. Do zahraničí i déle.

    Virtuální konzultace

    Poskytujeme bezplatné virtuální konzultace s našimi specialisty na čištění a opravy. Již se nemusíte bát, že k nám odešlete něco, s čím nepůjde nic dělat. Ušetříme Vám čas a cenu dopravy.

    Přes videochat nebo pomocí fotografií nám ukážete vše, co si budete přát k nám odeslat. Vše si pečlivě nastudujeme a rovnou Vám uděláme i cenovou nabídku.

    Kontaktujte nás a společně se domluvíme dále.